کد خبر: 47272167
تاریخ انتشار: دوشنبه 17 خرداد 1395
خانه » خبر گزاری ها » ایسنا » بهترین هافبک روسیه یورو 2016 را از دست داد
نسخه چاپی
ارسال به دوستان

به گزارش چی 24 به نقل از ایسنا:

هافبک تیم ملی روسیه نیز به جمع غایبان رقابت های یورو 2016 اضافه شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیاست، در آستانه رقابت های یورو 2016 و در فاصله 5 روز تا شروع این رقابت ها، تیم ملی روسیه با یک بدشانسی روبرو شد.

میزبان جام جهانی 2018، ایگور دنیسوف یکی از بهترین بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت از دست داد و سرمربی این تیم مجبور شد او را از فهرست بازیکنان کشورش خط بزند. قطعا این خبر باعث ناراحتی علاقمندان روسیه خواهد شد چرا که دنیسوف یکی از بهترین بازیکنان روسیه برای این رقابت ها بود.

بعد از دیدار صربستان و روسیه که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، این بازیکن 32 ساله با مصدومیت مواجه شد و بعد از معاینه پای او مشخص شد که دنیسوف قادر به همراهی روسیه در این رقابت ها نیست تا این هافبک دینامومسکو نتواند در یورو تیمش را همراهی کند.

هنوز میزان دقیق دوری این بازیکن مشخص نیست ولی طبق بیانیه فدراسیون فوتبال روسیه، او از اردوی کشورش برای حضور در یورو جدا شده و برای درمان خود به روسیه بازگشته است تا بتواند روند درمان خود را تسریع ببخشد و برای فصل جدید لیگ روسیه مشکلی برای همراهی دینامومسکو نداشته باشد.

آرتور یوسوپوف از زنیت به جای دنیسوف به اردوی تیم ملی روسیه دعوت شده و قرار است به زودی به اردوی این کشور دعوت شود.

همچنین دو هفته پیش نیز آلن زاگوئف یکی دیگر از خوب های تیم ملی روسیه این رقابت ها را به دلیل مشکل همسترینگ خود از دست داد.

روسیه در گروه دوم رقابت‌های یورو با تیم های انگلیس، ولز و اسلواکی همگروه است و در اولین دیدار خود در این رقابت ها برابر انگلیس به میدان خواهد رفت.

انتهای پیام

برچسب ها
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی پرتال خبری، توسط پارس نوین